EL PUNT - SERVEI D'INFORMACIÓ JUVENIL I ESPAI JOVE D'AIGUAFREDA i SANT MARTÍ DE CENTELLES és el Punt Jove compartit pels ajuntaments d’Aiguafreda (on es troba l’equipament) i de Sant Martí.
Durant l’any “El Punt” organitza o col·labora en diferents activitats adreçades principalment als joves, entre les quals destacant la Setmana de Joventut (juliol). També programa anualment una oferta de cursos i sessions formatives adreçades tant als joves com a les persones en general. Entre aquests destaquen els idiomes, tots aquells ensenyaments adreçats a la inserció laboral i, finalment, el suport als estudiants de Secundària (Aula Estudi).
Ptge. Sant Ramon, 2 Bxs.
08591 - AIGUAFREDA
Telèfon: 93.844.07.86
e-mail: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)
Horari: de dimarts a divendres de 17 h a 20 h.
A Aiguafreda separem les deixalles municipals en 5 grups diferents. D'aquesta manera aconseguim que molt menys residus vagin a parar a l'abocador:
COM FUNCIONA?
A casa, separem les deixalles amb 5 grups.
La matèria orgànica, els reciclables i el rebuig, es recullen porta a porta (davant la porta de casa). El vidre l’hem de portar al contenidor iglú verd i els residus especials els portarem a la Deixalleria.
QUÈ NECESSITEM?
QUAN ES RECULL CADA TIPUS DE MATERIAL?
Dilluns: Reciclable
Dimarts: Orgànic
Dimecres: Rebuig
Dijous: Orgànic
Divendres: Reciclable
Dissabte: (no hi ha servei)
Diumenge: Orgànic
La recollida es fa a la nit.
Cal treure la bossa o cubell al portal de casa, entre les 20:00 h i les 22:00 h. La recollida comença a partir de les 22 h.
RECOLLIDA DEL TRASTO
És un servei gratuït per als particulars que es realitza el 3r dimecres de mes.
QUÈ ÉS LA DEIXALLERIA?
La deixalleria és una instal·lació preparada per aportar-hi tots aquells residus especials per la seva toxicitat (fluorescents, pintures, dissolvents...) i els valoritzables per raons de volum o quantitat.
La deixalleria municipal d'Aiguafreda està situada al C/ Avencó, s/n.
També es pot fer servir la deixalleria de la Mancomunitat La Plana, situada a Malla, al costat de les instal·lacions de la Mancomunitat.
Horari d’atenció al públic de la deixalleria d'Aiguafreda:
Dilluns-dimarts-dijous-divendres
Matí d’11 a 13 h i tarda de 16 a 19 h
Dissabte 9 a 13 h
Dimecres i diumenge tancat
L’ÀREA D'APORTACIÓ
L’àrea d'aportació està ubicada al costat de la deixalleria. Aquesta àrea només s'ha d'utilitzar en cas de necessitat puntual, en cap cas com a punt d'evacuació diària de les deixalles.
NOMÉS serveix per dipositar-hi deixalles domèstiques com les que es recullen amb el porta a porta. També està pensada per donar sortida a les persones que no resideixen tota la setmana a Aiguafreda; aquelles que no es poden acollir al servei de recollida porta a porta com alguns habitatges disseminats, o bé, per aquelles famílies que tinguin alguna emergència o necessitat puntual.
Està totalment prohibit deixar-hi gespa o poda, trastos o voluminosos com mobles, llits, matalassos, etc. i residus especials com pintures, fluorescents, piles, etc.
Cal dipositar les deixalles a l'interior dels contenidors corresponents.
L’Àrea d’aportació està vigilada amb videocàmera i un mal ús del servei pot ser sancionat tal com contempla el Text refós de la Llei reguladora dels residus, aprovat mitjançant el Decret Legislatiu 1/2009, de 21 de juliol i l’ordenança municipal.
Més informació:
Si necessiteu més informació, recollir el material necessari per fer la separació a casa, us podeu adreçar a l’Ajuntament, o trucar a la Mancomunitat La Plana (93 812 41 67); o també al web www.mancoplana.cat
El Servei d'Ocupació d'Aiguafreda és un servei municipal que té com a objectius el suport a les persones aturades en la recerca de feina, la formació ocupacional i el suport a les empreses del nostre territori.
HORARI D'ATENCIÓ:
Dilluns, dimecres i divendres de 10 a 13h, prèvia concertació telefònica.
Podeu concertar visita trucant al 93.844.22.53
En cas de necessitar taules, cadires o barbacoes per a un esdeveniment, veïnal o particular, es poden sol·licitar amb antelació a l’ajuntament a través d’una instància.