La situació del CAP d’Aiguafreda. Posició i gestions de l’Ajuntament
El tancament del CAP municipal a mitjans de març per la situació de pandèmia, ha suposat i suposa encara, un problema greu per a moltes persones del nostre municipi.
Des de la gerència de la Conselleria s’ha fet arribar, aquesta setmana passada, l’explicació a aquesta situació, que no resol ni respon a les peticions efectuades des de l’Ajuntament aquests darrers mesos reclamant la reobertura immediata del nostre centre de salut.
Adjuntem la nota del Servei Català de la Salut i el posicionament de l’Ajuntament en relació al CAP.
En reunió anb responsables del Departament aquesta setmana passada es va assegurar l’obertura durant aquest juliol, amb serveis mínims encara per determinar.
Durant el mes d’agost es durà a terme una petita obra menor per a reconfigurar uns espais que han de permetre una reobertura al setembre amb millors condicions.