Casal Sant Jordi. Informacions als socis

Dimarts, 9 de març de 2021

El Casal Sant Jordi informa als seus socis de les darreres decisions preses per la junta a l’última reunió que va tenir lloc a finals de gener.

En aquella reunió es va decidir que l’Assemblea general que es duia a terme cada febrer es trasllada a l’estiu, per a poder fer a l’aire lliure (s’informarà de la data concreta més endavant).

També es va decidir que aquest any 2021 no es cobrarà la quota de soci, atès que la majoria d’activitats no s’han pogut dur a terme per raons de seguretat sanitària.

Igualment es vol compartir la informació que els ha tramès la Gent Gran del Vallès per a participar en els “38ens Jocs Florals” i animen a la seva participació (vegeu la informació annexa).

La Junta segueix treballant i vol expressar el seu desig de poder retrobar-se ben aviat amb tots els socis i amics.

Darrera actualització: 27.01.2025 | 17:01